Förvaltning

Teknisk och ekonomisk förvaltning av våra fastigheter sköts av:

De personer som arbetar mest med vår förening är personerna nedan.

Josephine Dolski
Teknisk förvaltare

010 - 173 11 95

Frågor om förvaltning (löpande drift och underhåll) av fastigheterna.

Lena Bengtsson
Ekonomisk förvaltare

031-709 10 15

Frågor om ekonomi (medlemsavgift, autogiro och pantsättning mm).

Robin Iholin

031-709 10 71

Frågor om parkeringsplatser, förrådsköer.

Peter
Fastighetsskötare

Sköter det praktiska arbetet i föreningen.

Tider då expeditionskontoret är öppet finns här.

Adress

Brf GBG-Hus 11
c/o PRIMÄR fastighetsförvaltning AB
Gårdavägen 1
412 50 GÖTEBORG

Kundportal

https://primar.realportal.nu

Föreningen är ansluten sig till en digital tjänst hos PRIMÄR som ger våra boende och hyresgäster mer valmöjligheter avseende hur man önskar få sina avier för månadens avgifter m.m. Där finns också möjlighet att ändra sina egna kontaktuppgifter, se sina tidigare avier samt även digitalt få tillgång till ett lägenhetsutdrag för sin lägenhet.

Smidigast är att logga in i denna kundportal med hjälp av mobilt Bank ID. Om du saknar mobilt Bank ID behövs det en e-postadress i dina kontaktuppgifter för att kunna få åtkomst. Meddela i så fall styrelsen din e-postadress på blankett.

Avier

I föreningen finns ett antal olika varianter att få sina månads avier, De olika alternativen kan ses nedan.

Pappersavi

Delas ut i brevlåda och är grundalternativet om man inte väljer något av övriga alternativ.

Autogiro

Om du inte redan har valt autogiro för dina betalningar behöver du sända en ansökan om detta på särskild blankett till PRIMÄR.

Er ansökan kommer att aktiveras först vid nästkommande avisering så det gäller att vara ute i god tid då vi sänder ut tre månaders avier per gång. Det går att kombinera autogirovalet med vilket sätt som helst att få sin avi levererad (e-post, e-faktura eller i brev).

E-faktura

Det är möjligt för våra boende och hyresgäster att ansluta sig till E-faktura för leverans av avier från föreningen. Detta gör man via sin egen internetbank där det finns listor över vilka företag som är kopplade till E-faktura.

Sök upp vår ekonomiska förvaltare – PRIMÄR Fastighetsförvaltning AB – och lägg till. Ni får då upp en ruta där ni fyller i era egna uppgifter (objektsnummer skall ej fyllas i).

Er ansökan kommer att aktiveras först vid nästkommande avisering så det gäller att vara ute i god tid då vi sänder ut tre månaders avier per gång. Du slipper då få avierna som brev framöver.

E-post

Vill du ha dina avier via e-post? Görs lättast via kundportalen men om tillgång till den saknas kan man även meddela styrelsen er e-postadress.

Du slipper då få avierna som brev framöver och portokostnaden för föreningen minskar.